HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Mizu?

2011.04.15. 17:16 nagyhunorattila

 Köszi meg vagyok. Éldegélek.

Igen voltam Amszterdamban. Nem tudtam, hogy ez címlapra fog kerülni. Nem is értem mit kerestünk a főoldalon, de nagyon helyes, hogy az újságírók így gondolták. Nem láttam a cikket, de ha tényleg azt írták benne, hogy "drogtúra" akkor az kicsit erős. Amszterdam tök jó hely, nekem bejött, bár szerintem azért legális ott a fű, mert kib..ott unalmas egy város... 

A suli? Meg van az nélkülem. Tavaszi szünetünk végéhez közeledünk sajnos. Mindenkinek jövőhéten lesz a szünidő. Ha felhívnék valakit most, hogy ugorjunk le egy sörre mind azt mondaná, hogy holnap suli van. Jövőhéten meg amikor engem hívnak majd én mondom ugyanezt. Na jó ez azért nem így van, mert a haverjaim bármikor kaphatóak pár sörre, és én sem vagyok a tanulás mintaképe.  

Csajok? Még mindig csak egy van, és még mindig Dodának hívják.

...akkor majd beszélünk! 

Csáó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr462828659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása