HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

A hétnek még nincs vége II.

2011.05.03. 09:21 nagyhunorattila

 Szombaton a fotózás után hazajöttem. Az alvás reményében hajtottam le a fejem a párnámra, de nem jött össze. Beraktam egy dvd-t, és gondoltam, hogy amíg Nicolas Cage megvívja harcát John Travoltálval addig én mégis alszom egyet. Hát az ÁL/ARC című film nem jó alvásra. 2 óra alatt csak 4652884625 ember hal meg. Mind1.

A végére sem értem, mert indulni kellet az esti helyszínre. Hidaskürt, Szlovákia, 2 órás út, stb. A koncert jól sikerült, és az emberek is nagyon jót mulattak. Előadtunk egy új számot, a 80-as évek dagonyáját. Szerintem sikeres szám lesz...

Találkoztunk egy hamburgerrel Hidaskürtön. Kérdezték, hogy kérünk e CIGÁNY PECSENYÉT és bólogattunk. Imádom a cigánypecsenyét, főleg rajta a kakastaréjos szalonnát. AZANYÁD! Hoztak egy zsömlét, amiben volt egy szaftos hús. Mint később kiderült még véres is volt. Nem is volt rossz, sőt nagyon finom volt. De életemben nem láttam még ilyet. Mi lehet a neve? Pecsenyeburger, vagy Cigánymac? Érdekes gasztronómiai sajátosság.

Másnap már rendesen tudtam pihenni. Délután úgy aludtam, hogy az ébresztő alig tudott felébreszteni. De ha május 1, akkor tabán. Elég rossz idő volt, esett az eső reggel, aztán zuhogott az eső, aztán ömlött az eső, aztán elállt. Estére még a nap is beköszönt egy kicsit, bár olyan volt, mint a Nemes Laci szeme pár kör után. Homályos. Előttünk Skorpió koncert volt. Érdekes dolog volt a számomra, hogy az 50 perc műsoridőből 10 perc dobszóló. ők tudják. Amikor mi a színpadra léptünk, a közönség megkétszereződött, és rengeteg fiatal állt a színpad előtt.  A koncert megelőzően odajött édesapám hozzám, és a azt kérdezte, hogy ugye nem ittam sokat, és nincs baj. Persze nem volt erről szó, és ő is megnyugodott, és azt mondta, hogy most le kell zúzni mindenkit. Felmegyünk a színpadra, és megmutatjuk mindenkinek, mi az a Beatrice. Megmutatjuk, hogy hiába Feró 65 éves, mi nem nyugdíjas találkozó vagyunk, mint sok nála fiatalabb zenész kolléga. Sikerült... 

Sikerült kúrvajó koncertet csinálni, a zenekar is jól teljesített. Sok jó visszajelzést is kaptunk, Lévay Máté pedig 700 képet csinált a buli alatt. Jól esett meginni pár sört is, csak az a baj, hogy vasárnap volt, és másnap hétfő... Mindenesetre, remélem jövőre ha lesz május elseje, akkor a Tabánban találkozunk. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr892873799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacska macska 2011.05.07. 18:20:49

Király volt a tabán az biztos :)

jó berlini sör mellől: ;)
www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk
süti beállítások módosítása