HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

A hétnek még itt nincs vége!

2011.05.03. 08:53 nagyhunorattila

 Az elmúlt hét teljesen zsúfolásig megtelt nekem. Minden napra jött valami nagy dolog, aminek apró vonzatai is már soknak bizonyultak a számomra. Ez az egész társult egy nagy kialvatlansággal is, amit nem bírtam orvosolni. Keddtől kezdődött a rohanás.

Még hétfőn buliztam a ZéPébe, akkor volt az ominózus kidobós party, kedden próba, aztán suli és Junkies. De már olyan fáradt voltam, hogy állva el tudtam volna aludni. Szerdán suli, este próba. Csütörtök pihi nap, gondoltam, de nem az lett. A szokásos focit azért nem hagytam ki, de még mindig totál kimerült voltam. Foci után próba.

A péntektől vártam a lazítást. Dodinak a ballagása volt délután, utána party ezerrel, ivászat, kaja, pia, nők, haverok. LETT VOLNA. Ha szombat reggelre nem szervezünk zenekari fotózást. Nem volt mit tenni, a képeknek már régen el kellett volna készülniük. A ballagási party egyébként jól sikerült. 20 részeg és 1 józan arányban állt a társaság. Én a rossz oldalon álltam = én voltam az egyedüli józan. De a szombati nap jól sikerült, így megérte. Lévay Mátét kértük meg a fotózásra, és látva a képeket is megelégedés van bennünk. 

A hétnek még nem volt vége...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr222873725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása