HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

MH Listamánia '11 - van bőr a képünkön... :)

2012.01.11. 19:52 nagyhunorattila

 Minden évben felkér a MH minket, mint zenészek, vagy zenekarban játszó embereket, hogy írjuk le az év végén, melyik lemez tetszett a legjobban a búcsúzó esztendőben. Kipróbáltam valamit idén, ami bejött...

Én úgy gondolom, ha egy zenész megír egy lemezt, akkor az tetszik neki a legjobban, mert amit megalkot, az ő maga. Meg amúgy is, az milyen beszéd lenne egy zenekartól: csináltunk egy lemezt, de elég szar lett, ellenben mások sokkal jobbak. Ez nekem olyan mintha valaki a saját csemetéjét hasonlítaná össze mással. "Hát fiam elég gyérül sikerültél, ellenben az a másik gyerek, az csodálatos." Az én kedvenc lemezem a Beatricétől a Vidámság és Rock n Roll, mert én is részt vettem a megalkotásában, és természetesen a listamánián ezt írtam be elsőnek. Nem csak én voltam ilyen "önző", még sok más kolléga is. Persze, hogy jöttek a kommentek, hogy van bőr a képünkön, meg ilyenek. :)

... nekem 2011 legjobb albuma akkor is a Vidámság és Rock n Roll, mert mi csináltuk, az én munkám is benne van. 

Szóval, önző vagyok? és egoista? Rendben! az vagyok!

 

VIDÁMSÁG ÉS ROCK N ROLL! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr133537827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása