HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Dupla vodka + energia

2011.03.20. 21:58 nagyhunorattila

Vasárnaponként majdnem mindig írtam blogot, de most kicsit ez nehezemre esik. A hétvégét szokás szerint Dodával töltöttem a 18. kerben. Pénteken a Pál-Ász nevű vendéglátó egység vendégei voltunk, szombaton pedig egy új kocsma nem hivatalos megnyitójára mentünk. Hát itt sikerült beba...ni. Feltaláltam (magam szórakoztatására) a dupla vodka és energia ital kombót. Alattomos egy keverék az biztos, feltétele, hogy szeresd az energia italt. A vodkát nem érzed és csak iszod azt a szart, és a negyedik után már nehezen állsz fel. Nekem pont négy darab csúszott le. Illetve volt egy ötödik is a NoRelaxban. Reggel három és négy között feküdtünk le aludni, és délután 1kor keltem, totál másnaposan. A szervezetemben alig volt víz, de cukor az volt bőven. Az alvással voltak nehézségek, mert a ennyi energia ital után, nem sikerült gyorsan elaludni, bár az alkoholtól meg nagyon fáradt voltam... Ami a legdurvább, hogy hallucináltam is. Teljesen felborultak a fejemben az arányok. Durva dolog volt....

Hoppá. Sikerült ma is blogot írni. XD 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr482757217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása