HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

A SZÍNPADON A JUNKIES!!!!

2011.04.27. 18:42 nagyhunorattila

 Miután kibasztak a ZéPéből, úgy gondoltam, hogy még így sem hagyom ki másnap a Junkies koncertet ugyanott...

Nos, utoljára talán tavaly voltam Junkieson, de lehet hogy van már kettő éve is. Akkor még négyen voltak a zenekarban. Schvéger Zoli volt még a dobos, de tudtam hogy ő kiszállt, és most a Kistehént erősíti. Kíváncsi voltam az új emberre, de arra nem számítottam, hogy öt ember lesz a színpadon. Hát csodálkoztam is.
Csenge, aki régi jó barátom, mellesleg nagy Junkies fan amióta ismerem, azt mondta Leventének hívják az ötödik tagod, és már vagy fél éve a zenekar tagja. Néztem a srácot, cigi a szájába, lazán tartva a gitár, láb a monitoron, AHOGY KELL! A játéka is nagyon fasza volt. Amúgy Sajti Leventének hívják a srácot, és gratulálok neki!

A zenekar most is kiváló koncertet csinált. A ritmus szekció is elég jó. Régóta most érzem úgy, hogy a zenekar megtalálta az emberét a dobokhoz. Bár, én szerettem az előző dobosokat is a Junkiesba, de abban a bandában most van a legjobb ütős. Elővettek pár rég hallott számot is, szerintem jól tették. Nagyon jól éreztük magunkat, én biztosan. A következő koncertre biztos nem fogok ennyi időt várni!

Lehet bármilyen rendszer bármilyen kor, viszlát valahol, valamikor!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr652859995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása