HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

bohém bohémia bohémélet

2011.03.21. 12:00 nagyhunorattila

Bohém - bohémia - bohémélet. 3 kifejezés, amivel már egy ideje játszadozom. Az egész úgy kezdődött, hogy Nemes Laci engem bohémnek titulált. Nekem meg megtetszett ez, és úgy gondoltam magamra veszem, bár nem pontosan tudtam, hogy mit is jelent. Egyszer rákerestem, és egy más fajta megállapítást találtam: bohémeknek egy vándorló roma népcsoportot neveztek, akikről azt hitték, hogy Bohémiából (Csehország) származnak. Valami ilyesmi. Nos, Csehországnak tényleg van ilyen tartománya, na de a bohém tulajdonság teljesen más. A szótárban így definiálják: rendezetlen életviszonyok közt könnyed és könnyelmű optimizmussal élő, a társadalmi formákkal nem nagyon törödő, jó kedélyű ember, főleg művész. Ez viszont tényleg rám mondható... Az iwiwen még mindig Bohém a becenevem, volt egy zenekarom, a Bohémia, amivel a legjobb számunk a Bohémélet volt.

... a bohéméletben nincs határ!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr682757292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása