HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Indíték nélkül... Neked!

2011.04.03. 18:25 nagyhunorattila

 Elmaradtam az írásokkal. Nem írtam már egy ideje...

Az igazság az, hogy azóta nem történt érdemleges dolog, aminek itt lenne a helye. Volt azóta koncertünk is, meg volt jó pár esti dajdaj is, amik nem nagyon tértek el az ez előtti megosztásoktól. Nem akarom minden héten azt leírni, hogy milyen jót kocsmáztunk Dodával vagy Ákossal vagy bárkivel, mert abban csak én leltem meg a vidámságomat akkor, de te nem fogod elnevetni magad, ha itt olvasod. Bár nem is az a lényeg, hogy a nagyhunorattila.blog.hu-t olvasva megfulladj a nevetéstől, mert akkor vicceket írnék le. Ez az egész oldal csak azért van, mert kíváncsi voltam, hogy hány emberhez jut el ez az egész irka meg firka, amiket az agyam pont most álmodik meg, és az újaim bepötyögik a laptopba. Hát (háttal nem kezdünk mondatot) jól állok. Ezernél tart a letöltések száma... Nem nagy szám ami azt illeti, de nekem elég. Köszi. Pár év múlva talán utolérem az azpara napi nézettségét az összes letöltéseimmel. Ha meg nem akkor...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr882796735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása