HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Tatabánya

2011.03.13. 10:25 nagyhunorattila

 Tegnap Tatabányán volt koncertünk. Pallai Produkciós buli volt, tudtam, hogy mire számíthatok, de jó értelemben. A Sportcsarnok volt a helyszín, az öltözőben sör ami ugyan hugymeleg volt, de jól esett. 

Amikor beszálltam a buszba, még abban a tudatban voltam, hogy Nemes Laci barátom, és a zenekar hangmérnöke kórházban van, és a mai bulit ki fogja hagyni. Később mondták, hogy jön Nemes, aminek nagyon örültem. Fecó még hozzátette, hogy még egy barátunk is csatlakozik hozzánk, a "műosztrák" Zoli. Ezek után még jobb kedvem volt.

A koncertet kicsit előbb kezdtük, és talán egy picit meg is csúsztunk a végére(?). Probléma nem volt belőle, nagyon jó hangulatban zajlott le a koncert. Kiválóan sikerült most a repertoár. Az új számok közül is sokat eljátszottunk, és a régiek sem hiányoztak. A koncert végén pedig sok régi ismerőssel is össze futottam. Ennél jobban már nem is sikerülhetett volna a party. 
Hazafelé még úgy "igényesen" iszogattunk...  Nagyon jó este volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr402735238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása