HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Project for a Better Dream, ZéPé - "...tökre megváltoztam hozzájuk képest."

2011.05.15. 11:50 nagyhunorattila

 Pénteken voltunk Project for a Betted Dream koncerten. Gecijóvolt. Nagyon faszán éreztük magunkat a partyn, aminek a Dürer adott helyet. Ez a zenekar, mármint a PFABD szerintem nagyon tehetséges zenekar. Egy olyan műfajban játszanak, aminek én nem is vagyok a híve igazán, és nem is szoktam hallgatni, de őket nagyon szívesen bármikor. Főleg élőben. Oda figyelnek a mozgásra is, ami basszus, kibaszottúl hiányzik a legtöbb nagyképű lószar zenekarból. Miután lejöttek a színpadról jött még pár "nagy" zenekar, mint pl: Insane, Cadavares. Őszintén szólva, nem ismerem őket, és nem arra a pénteki estére terveztem az első közös éjszakámat velük, úgyhogy átzúztunk ZéPébe mulatni. Hát ez kurvajó ötletnek bizonyult. Nyolcan indultunk el a Dürerből, és 4en (Doda, Máté, Máté, én) érkeztünk meg. Hogy miért azt nem tudom, mert nekünk csak annyi "követelésünk" volt, hogy mind1 csak ne üljünk egy kocsmában. Nem mintha ez nem menne általában, de most más kellet. RISZA :). A társaság másik fele meg csak ülni akart, mert - reggel 5kor keltem, meg amúgy is szar a hely, meg messze van és egyéb siránkozások - bár nem tudom, hogy akkor mi a faszért nem otthon alszik az ember, ha fáradt??? Csak kérdezem, nem akarok bántani senkit. Az tuti, hogy nekünk jó volt az esténk.

Jól néztünk már ki. 19h előtt ittuk az első sörünket, és nem álltunk meg. A zépébe negyed12re értünk le. Sokadik kör volt. Basszus, sorra jöttek az ismerősök. Olyan emberek, akikkel régen majdnem minden nap együtt voltam. Ma már elképzelhetetlen lenne. Érdekes, hogy tökre megváltoztam hozzájuk képest. Nem rossz meg jó irányba, de bazmeg. Imádom őket a mai napig, de nem értettem, hogy miért ilyen furák. Rá kellett jönnöm, hogy ők ugyanazok. De én nem. Elszoktam tőlük. Hihetetlen. De nagyon jó volt találkozni a régi barátokkal. Nagyon jó volt. :)
Az egész party, nagyon jó volt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr702905073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása