HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Stúdió

2011.02.20. 22:19 nagyhunorattila

Egy nap 2 Blogbejegyzés? Igen! 

A múlt hét második felét Szolnokon töltöttem. A Denevér hangstúdió elég híres szakmai körökben, legalábbis úgy veszem észre. Sok zenekar jár oda, köztük a Dalriada, Hobo, Iron Maindem, stb. ...és most a Beatrice. Életem első komoly munkájára készültem. Volt már egy koncert dvd amin szerepeltem, de az egy móka lett. Annyi haszna van számomra, hogy nem felejtem el, azt a korszakát a zenekarnak, emellett egy csodálatos élmény volt, egy telt házas PeCsa előtt színpadra lépni.
Az új albumot nagyon jól akartam befejezni. Azt akartam, hogy hallják az emberek, miért én lettem a zenekar dobosa egy évvel ezelőtt. Minden meg volt írva. Minden készen állt. Nem szeretem azokat az albumokat, amiken hallatszik, hogy egy számban a dobok 2-3 sémából állnak, és váltogatják egymást. A Kolektiv Elüjülés (lemezcím) nem is lesz ilyen. Igazából nem is figyeltem a dobtémákra, csak becsuktam a szemem, és jött, ami jött. Hát kúrvajól sikerült. Tetszett a Bélának, a felvétel vezetőnek. Fecónak, a zenekar basszus gitárosának, és tetszett édesapámnak is. Nekem nagyon sokat jelent, hogy ő is rábólintson és tetsszen neki. Az egész munka alatt az járt a fejemben, vajon mit fog rá mondani apu. Jól sültek el a dolgok, és ami a legfontosabb, tetszett nekem is.

A jövőhéten jön a basszus felvétel, utána a gitárok felvétele, majd az ének. Még 1 hónap minimum, mire hallhatjuk a kész anyagot, de már nagyon várom. A dobok nagyon jók lettek, nagyon bizakodó vagyok...
Emberek! Jön a Kolektiv Elhüjülés! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr942675743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása