HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

talán, remélem, asszem, lehet...

2011.12.05. 15:24 nagyhunorattila

x Szevasz!

H Szevasz!

x Hallom újra indult a blogod.

H Hát jah, úgy valahogy, talán, remélem, asszem, lehet.

x Ilyen bizonytalan vagy?

H Csak próbálom felvenni a világgal a ritmust.

x Most akkor mi van a nagyhunorattila.blog.hu-val?

H Igazából nem szűnt meg, csak én nem írtam bele.

x És miért nem?

H Pff. tudja a pék. Néha gondoltam rá, hogy írjak bele, de az én blogom. Néha megjön a kedvem, néha meg nem jön meg. Lett volna miről írni. A nyári turné, fellépések, hatalmas partyk, szerelem, de hát ha nincs meg az igazi inspiráció? Így legalább hiteles.

x És most meg van az igazi inspiráció?

H Igen.

x és mi az? Megint jegyet kapsz rá?

H Mondhatjuk. Bár a tanár úr kikötötte, hogy ne az utolsó pillanatban legyen felbszva két poszt, és basszus nekem pont mostanra jött meg a kedvem ezt írni.

x Mikor van a határidő?

H Milyen nap van ma?

x Hétfő.

H Akkor assszzem, taláááán, hoooooogy.... .... .... .... tudja a fszom.  Hagyadika van?

x ötödike. 

H Hú basszus, akkor holnap asszem.

x és mi lesz a második poszt?

H hát nézd meg! szokásos okoskodás magamról. szeretném azt mondani, hogy én nem azt csinálom, mint minden minden hülye, aki megtalálja a bekapcs gombot a rohadt laptopján, és leírja, hogy mennyire szar országban élünk, és mennyire gáz amerika, meg hogy kinek mennyi bevétele van. Nem én nem ezt csinálom. Én csak bemutatom magamat, hogy megjegyezzenek az emberek. és ha ezt elérem, akkor boldog leszek. ezért egoista vagyok? talán, remélem, asszem, lehet... Elkezdődött a folytatás....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr923440054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása