HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

A blog & Fábry

2011.02.20. 21:49 nagyhunorattila

Érdekes dolog ez a főiskola. Minden félévben érdekesebbnél, érdekesebb tantárgyakkal találkozik az ember. 3 hónapon keresztül tanulja, levizsgázik belőle, és kész. Sokféle dologba belekóstol, végül amennyi megmarad, annyiból táplálkozik később.
Blogjelenség... Kérdeztem erről embereket, azt mondták, hogy tök jó lehet, de minek fél évig tanulni. Végül felvettem, és ez a blog a feladat. hm.

Meghívták a Beatricét a 250. Fábry Showba. Igazából Feró és Geszti volt a 2 vendég jelölt, de kiharcoltunk egy nótát. Azt mondták nem fér bele még 1 zenekar a műsorba, de minket nem érdekelt, és megoldottuk összesen 6 csatornában, és 4 mikrofonban. A dal, a hamarosan megjelenő új nagylemezünk címadó nótája. Nagyon kíváncsi vagyok magamra. Magammal szemben nagyon erős kritikus vagyok. A tv-s szerepléseim sosem tetszettek nekem, pedig sokan dicsértek. Most itt van Fábry, ahol nem is a saját hangszeremen játszottam, és nem is tudtam mit csinálok. Egy fél napba került az az 1 perc, amit látni fognak a nézők csütörtökön. Múltkor 3 percet szerepeltünk a műsorban, és az 2 napba került. De megérte. NonStop Zsoltival (aki csatlakozott hozzánk erre a produkcióra), nagyon jól összehaverkodtunk. Szeretjük a Showder Klubbot, és találkoztunk Kiss Ádámmal a cigizőben, aki meglepően nem is olyan kicsi, hanem magas. Dombi viszont igen alacsony. A nyakamig ér a srác. Aranyossy Peti meg olyan, amilyennek látszik. Pösze, kicsi, dagi, és bárhol van fröcsköli a poénokat. 
Izgalmas nap volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr42675670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása