HTML

NagyHunorAttila

Nagy Hunor Attila - Zenéről, koncertekről, dalokról, zenekarokról, Beatricéről

Friss topikok

  • trolisrokker: nekem is megvan ez a könyv, igazad van. jó volt a mai zp-s koncert. legközelebb várpalota :)) (2011.06.07. 23:28) LÁZADÁS!!!
  • csacska macska: Király volt a tabán az biztos :) jó berlini sör mellől: ;) www.youtube.com/watch?v=0dJoXLWQavk (2011.05.07. 18:20) A hétnek még nincs vége II.

Fábry & Kolektiv Elhüjülés

2011.02.25. 07:49 nagyhunorattila

 Tegnap volt az Esti Showder 250. jubileumi adása. Hát, így kívülről egészen más. Nekem ami a legkellemetlenebb volt, h NonStop Zsoltit, aki a beatbox részét adta a dolognak, nem mutatták be. Az oké, h mostanában elég híresek, de hát akkor is. Mind1. Legyen az RTL gondja az, hogy a néző nem tudja kit néz.

Én ebben a műsorban, ebben a számban nem találtam a helyem. A Kolektiv Elhüjülés egy nagyon jó szám, és jó a szövege is, nagyon szeretem, de ez egy rap. Most ki kellett ÁLLNOM a színpadra, egy ezer forintos kis játék xilofonnal, és fogalmam sem volt, hogy mit kezdjek magammal. Nem volt előttem a dobom, nem tudtam mibe kapaszkodni, nem volt semmi a közönség és én köztem. Megszoktam, hogy a háttérben ülök, előttem van a nagy hangszerem, és a színpadon meg van a kis szférám, ami nem privát, se intim. Most meg azt mondják nekem, álljak ki és xilofonozzak, és táncoljak. Végül is megtettem, és élveztem is. Kis idő múlva ezeket a dogokat is még jobban fogom kezelni! Majd meglátja mindenki. A végeredmény meg ez lett, az új Beatrice album címadó dala lement a tv-ben, aminek nagyon örülök. Igen! Csináltunk a RAP számot. Fél évig próbáltunk eljutni a végeredményig, született sok variáció, és végül megszületett a szám is. Légy üdvözölve az új világban, a kollektív elhülyülés századában!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhunorattila.blog.hu/api/trackback/id/tr1002689080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása